ΔΙΑΦΟΡΑ Τα πιο δύσκολα ηλεκτρονικά παιχνίδια για να κερδίσεις

Τα πιο δύσκολα ηλεκτρονικά παιχνίδια για να κερδίσεις



Καθώς η βιομηχανία ηλεκτρονικών παιχνιδιών έχει μεγαλώσει, το παιχνίδι μέσω ίντερνετ είναι πλέον διαδεδομένο στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους παίκτες ποντάρουν από την άνεση τους σπιτιού τους σε παιχνίδια καζίνο ή να στοιχηματίζουν σε ηλεκτρονικά αθλήματα με διάφορους βαθμούς δυσκολίας, μέσα από δημοφιλείς και έγκυρες στοιχηματικές εταιρείες. Πλέον οι μεγάλοι τίτλοι έχουν κινηθεί προς τον περιορισμό της δυσκολίας, προκειμένου να δοθεί μια ομαλή εμπειρία σε όσο το δυνατόν περισσότερους παίκτες. Σήμερα, αν θέλετε μια πραγματική πρόκληση πρέπει να επιλέξετε «δύσκολο» τρόπο λειτουργίας, που συνήθως σημαίνει απλώς περισσότερους εχθρούς και λιγότερα πυρομαχικά. Αλλά η δυσκολία είναι καλύτερη όταν είναι ένα εγγενές κομμάτι του σχεδιασμού: οι παίκτες πρέπει να σκεφτούν το παιχνίδι με άλλον τρόπο και να κερδίσουν την πρόοδό τους. Παρακάτω ακολουθεί μια λίστα με τίτλους ηλεκτρονικών παιχνιδιών που δεν είναι απαραίτητα κλασικοί, αλλά διαθέτουν σίγουρα μεγάλο βαθμό δυσκολίας.

Ninja Gaiden II (Tecmo Koei, 2008)

Η πρόκληση ήταν πάντα μέρος της σειράς Ninja Gaiden, αλλά το Ninja Gaiden II του 2008 άγγιξε τα όρια της παραφροσύνης. Οι εχθροί εξαντλούν τον παίκτη ακόμα και σε μια «κανονική» δυσκολία, αλλά μόλις το σκηνικό μεταφερθεί στο Master Ninja, επιτίθενται αδιάκοπα με βάναυσες αρπαγές και βλήματα. Σε μεταγενέστερα επίπεδα, οι εχθροί έχουν κανόνια με φωτιά, τα οποία έχουν μεγάλη ακρίβεια. Είναι αδύνατο να επιβιώσετε κάποιες φορές, όσους κι αν σκοτώσετε.

God Hand (Capcom, 2006)

Η εμπορική αποτυχία του God Hand σημαίνει ότι πολλές από τις καλύτερες ιδέες δεν έχουν ακόμη κλαπεί. Η μία είναι ο μετρητής δυσκολίας στην οθόνη που ανταποκρίνεται στις δεξιότητες ενός παίκτη. Υπάρχουν τέσσερις διαβαθμίσεις, από το επίπεδο ένα έως το επίπεδο DIE (το υψηλότερο επίπεδο). Μόλις φτάσετε σε αυτό το (ήδη σκληρό) παιχνίδι όμως, ενισχύεται ο τρόπος με τον οποίο οι εχθροί επιτίθενται και αυξάνονται οι ανταμοιβές για να τους νικήσετε.

Ghosts ’n Goblins (Capcom, 1985)

Η πλατφόρμα του Capcom χρησιμοποίησε την απειλή του θανάτου για να δημιουργήσει μια έντονη περιπέτεια. Ένα χτύπημα εξουδετερώνει τον πρωταγωνιστή ιππότη Άρθουρ και οι απρόβλεπτοι εχθροί γεννιούνται παντού. Εκείνοι που φτάνουν στο τέλος, ανακαλύπτουν ότι είτε δεν κατάφεραν να φέρουν τον ιερό σταυρό, πράγμα που σημαίνει ότι έπαιζαν τα δύο τελευταία επίπεδα, είτε ότι αν τον έχουν φέρει έχουν πέσει σε «μια παγίδα που επινόησε ο Σατανάς» και πρέπει να επαναλάβουν ολόκληρη τη διαδικασία.

Demon’s Souls/Dark Souls (Fromsoft, 2009/2011)

Όταν η Hidetaka Miyazaki της Fromsoft θέλησε να επανεξετάσει το είδος RPG δράσης, ήταν κάτι που αποτέλεσε μια σοβαρή πρόκληση. Η σκέψη του ήταν πώς μπορεί ένας παίκτης να αισθάνεται την ολοκλήρωση χωρίς να ξεπερνά τις πραγματικές πιθανότητες. Σε αυτά τα παιχνίδια, ακόμη και στα πιο βασικά οι παίκτες δολοφονούν εχθρούς ξανά και ξανά. Η μόνη παρηγοριά είναι ότι ο θάνατος είναι ένα βασικό κομμάτι του τρόπου λειτουργίας αυτών των κόσμων. Σε άλλα παιχνίδια, ο θάνατος είναι αποτυχία, αλλά εδώ σημαίνει πως μαθαίνεις και βελτιώνεσαι.